Mesafeli Satış Sözleşmesi
Tüm kullanıcılar üyelik işlemlerini gerçekleştirdikleri anda şatış sözleşmesini okuduklarını ve onayladıklarını kabul etmiş sayılırlar.
Satış Sözleşmesi
yetenekmarket.com.tr yetenek market ile müşteri arasındaki Sanal Ortamda Satış Sözleşmesidir.
Madde – 1
İş bu sözleşmenin konusu, satıcının, alıcıya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunun; Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.
Madde – 2
SATICI BİLGİLERİ
yetenekmarket.com.tr yetenek market Adres: Aydıntepe mah. Alaaddin sok. Evora A parsel Ofis-depo: Yetenekhane Tuzla/İstanbul 0216 504 25 78 – 0545 938 36 35
Madde – 3
ALICI BİLGİLERİ
Tüm üyeler: YETENEKHANE Firmasının e-ticaret mağazası www.yetenekmarket.com.tr adresine üye olup alışveriş yapan tüm alıcılar. (Bundan sonra alıcı veya müşteri olarak anılacaktır).
Madde – 4
SÖZLEŞME KONUSU VE ÜRÜN BİLGİLERİ
Mal/ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli ve Ödeme Şekli, sitede belirtildiği gibi olup, bu vaatler alıcıya bildirilmeden degişiklik gösterebilmektedir.
Madde – 5
GENEL HÜKÜMLER
5.1 – ALICI, Madde 4 te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
5.2 – Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için alıcının yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde alıcı veya gösterdiği adresteki kişi veya kuruluşa teslim edilir.
5.3 – Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi veya kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
5.4 ” SATICI , sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.
5.5 – Sözlesme konusu ürünün teslimati için iş bu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmış olması ve satış bedelinin alıcının tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olmasi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülügünden kurtulmuş kabul edilir.
5.6 – Ürünün tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satış sözlesmesinde belirttiği kişi veya kuruma teslim edilmiş olan ürünü 3 iş günü içinde SATICI’ya göndermek zorundadır. Böyle bir durumda nakliye giderleri alıcıya aittir.
5.7 – SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşimin kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözlesme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde alıcı siparişinin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcının siparişi iptal etmesi halinde, SATICI gün içinde alıcıya ait kredi karti fişinin iptali ve ilgili tutarın alıcının hesabına iade edilmesi konusunda ilgili banka nezdinde girişimde bulunur ve yapılan işlem elektronik posta aracılığı ile ALICI’ya bildirilir. Böyle bir durumda ilgili bankadan kaynaklanan gecikmelerden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
5.8 – ALICI ve/veya ALICI’nin teslimat yapılması istediği kişi ve/veya kurumlara teslim edilmiş olan ürünlerin arızalı veya bozuk olması durumunda, garanti şartlari içinde gerekli onarım veya değiştirme işleminin yapılması için ilgili ürün veya ürünler SATICIya, ALICI tarafının teslim aldiği tarihten başlayarak 7 gün içinde gönderilir ve nakliye giderleri SATICI tarafindan karşilanir. Böyle bir durumda 7 günlük sürenin dolması halinde, ALICI teslim almiş oldugu ürünü ilgili servisine götürmek zorundadır.
Madde – 6
CAYMA HAKKI:
ALICI, sözleşme konusu ürürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren yedi (7) gün içinde cayma hakkına sahiptir.
Cayma hakkının kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI’ya faks veya elektronik posta ile bildirimde bulunulması ve ürünün 7. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış ve
ambalajının zarar görmemiş olması (satılabilirliği bozulmamış olması) şarttir.
Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün SATICI’ya gönderildiğine dair kargo teslim tutanağı örneği ile satiş faturası aslının iadesi zorunludur.
Bu belgelerin ulaşmasını takip eden ongün (10) gün içinde ürün bedelinin ALICI’nın kredi karti hesabina iade edilmesi için SATICI ilgili banka nezdinde girişimde bulunur.
Ürün bedelinin iadesinde banka tarafindaki aksaklıklardan dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
Satış faturasının aslının gönderilmemesi durumunda katma deger vergisi ve varsa diger yasal yükümlülükler iade edilmez.
Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI’ya aittir.
Ayrica, niteliği itibariyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, hijyen içerikli ürünler (örnek: Nefesli ürünler) satılabilirliği bozulmuş ürünler, kopyalanabilir yazilim ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanim tarihi geçen ürünler için cayma hakki kullanılamaz.
Orijinal ambalajı açılmış, Bozulmuş ve ticari vasfını yitirmiş ürünler, Kutusu açılmış ve kullanılmış ürünler, Ürün içeriğinde yazılım içeren ürünler. (Ses Kartı, Amfi, Prosesör, Dijital Davul, Org vb..), Kurulumu yapılmış ürünler, (Piyano, Akustik Davul, Dijital Davul vb..), Hijyenik açıdan tehlike arz edebilecek ürünler. (Nefesli Enstrümanlar, Mikrofonlar, Kulaklıklar vb..), Faturası ile birlikte gönderilmeyen ürünler, Koruyucu mataryel ve jelatinleri sökülmüş olan ürünler, İade ve Değişimi mümkün olmayan ürün gruplarında, ürünü kargodan “teslim almadan” iade edebilir ya da değişimini talep edebilirsiniz. İlgili ürünlerin teslim alınması iade ve değişim hakkını tamamen ortadan kaldıracaktır.
Madde – 7
YETKİLİ MAHKEME:
İş bu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI’nın veya SATICI’nin yerleşim yerindeki TÜKETİCİ MAHKEMELERİ yetkilidir. Siparişin elektronik ortamda onaylanması durumunda, ALICI iş bu sözlesmenin tüm hükümlerini kabul etmiş sayılır.